در بحبوحه تصادف دو قطار، زخم کهنه دعوای دو وزیر تازه شد!
قطار تبریز-مشهد با عمری حدود 40 سال به دلیل یخزدگی در سیستم ترمز زمینۀ فاجعه خونین روز جمعه را رقم زد. متاسفانه به دلیل عدم اقبال وزارت راه به نوسازی ناوگان ریلی با تکیه بر توان داخلی، هم صنعت واگن سازی از نفس افتاده، هم نوسازی ناوگان ریلی. منافع چه کسانی در واردات واگنهای دست دوم 20 ساله چراغ صنعت داخلی را خاموش میکند؟
در بحبوحه تصادف دو قطار، زخم کهنه دعوای دو وزیر تازه شد!
قطار تبریز-مشهد با عمری حدود 40 سال به دلیل یخزدگی در سیستم ترمز زمینۀ فاجعه خونین روز جمعه را رقم زد. متاسفانه به دلیل عدم اقبال وزارت راه به نوسازی ناوگان ریلی با تکیه بر توان داخلی، هم صنعت واگن سازی از نفس افتاده، هم نوسازی ناوگان ریلی. منافع چه کسانی در واردات واگنهای دست دوم 20 ساله چراغ صنعت داخلی را خاموش میکند؟
در بحبوحه تصادف دو قطار، زخم کهنه دعوای دو وزیر تازه شد!